فرش ایرانی خانه زیگموند فروید
نوشته شده توسط : ادمین

فروید شخص بسیار مهمی در زمینه روانشناسی به حساب می‌آید. چرا که متخصص مغز و اعصاب بود. و علم روانکاوی را پایه‌گذاری کرد. وی در زمینه روان انسان کارهای زیادی انجام داد. جالب است بدانید پدر علم روانکاوی در کنار حرفه خود به فرش ایرانی هم علاقه داشت.

فرش ایرانی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

زیگموند فروید تا قبل از ابداع روانکاوى، براى درمان  بیماران از هیپنوتیزم استفاده می‌‌کرد. و برای این منظور، یک تخت داشت. که بر روی آن یک قالیچه اصیل ایرانی انداخته بود. همانطور که در تصاویر پیداست سه نوع فرش در اتاق فروید به چشم میخورد.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

نوع فرش های اتاق فروید:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید. یک فرش روی کاناپه قرار دارد. که قشقایی و بافته ایلات می باشد. یک فرش به دیوار کوبیده شده است که از نوع ایلاتی می باشد. و همچنین فرش روی زمین که زینت بخش اتاق می باشد. فرش هریس می باشد.

برای دیدن  مقاله گبه و فرش قشقایی اینجا کلیک کنید.

برای دیدن مقاله فرش هریس و قالیشویی آن اینجا کلیک کنید.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش از بین نرفت. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. فرش ایرانی خانه زیگموند فروید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: